چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در کلیه FailureHigh سطح کراتینین نشانه ای از آسیب کلیه است، بنابراین به عنوان یک بیمار با سطح کراتینین بالا آنها نیاز به آن را کاهش به موقع، به طوری که آنها می تواند عملکرد کلیه باقی مانده محافظت و یک شانس برای زندگی با کیفیت زندگی بدون دیالیز.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

1. رژیم غذایی برای کراتینین بالا

بیماران با سطح کراتینین بالا باید یک رژیم غذایی کم پروتئین، که می تواند به آنها کمک کند متابولیت های نیتروژنی و سموم دیگر کاهش است. کاهش این ضایعات می تواند کمک به کاهش بار کلیه و کم کردن سرعت پیشرفت نارسایی کلیه.

علاوه بر این، بیماران باید از مصرف نمک و مصرف پتاسیم و فسفر را محدود کند. هنگامی که بیماران علائم فشار خون بالا یا تورم، آنها همچنین باید مصرف مایعات را محدود کند.

2. درمان پزشکی

در کشور های غربی، برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا، پزشک خود را به آنها برخی از داروها به کاهش سطح کراتینین بالا و دیگر نشانه های جدی و عوارض است. اما این درمان پزشکی می تواند باعث آسیب کلیه خود را، که ممکن است نارسایی کلیه را بدتر را درمان کند. هنگامی که بیماران از سطح کراتینین بالاتر، آنها نیاز به شروع دیالیز و یا صبر کنید برای پیوند کلیه. هنگامی که آنها شروع دیالیز، آنها را بر روی آن تمام زندگی خود را زندگی می کنند.

هر چند دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا، اما می تواند علت اصلی سطح کراتینین بالا را حل نمی کند و پس از دیالیز، کراتینین خواهد دوباره آمده است.

در این شرایط، برخی از طب چینی ممکن است برای بیماران با سطح کراتینین بالا مفید است. یکی از معروف ترین است پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، آن است که عملکرد از کاهش سطح کراتینین بالا، آن را نیز می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. پس از این درمان، مردم سطح کراتینین بالا از ریشه آن را کاهش می دهد.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: